Hello Kitty ♥

Thankyou ♥

Jan 26, 2013

Childhood Memory

Assalamualaikum.

Salam Maulidur Rasul kepada semua. Hari hari lah kita berselawat ke atasnya. Jangan lah masa Maulud Nabi je baru sibuk nak selawat kan.*muhasabah diri sendiri*

Baca tajuk atas tuh. Childhood kan. Ni adik beradik RobinHood jugak.
Haa childhood sangat bila that moment kau lepak dengan kawan kau sebab nak dealing something dan bila cerita tuh dah bertukar kepada cerita pasal semua tentang childhood memory. Sangat interesting sampai rasa berat punggung nak bangun.

Ya Allah. Kalau kau duduk situ satu hari pun cerita tak habis. Aku terpaksa cut off the conversation sebab dah masuk maghrib. Bila aku sorang perempuan dekat situ mesti akan ada mata mata yang memandang kan. *masuk bakul* So aku kena berlagak sopan dan manis. Tapi tak ada maknanya bila dah jumpa Gyro Amir Fidok. Habis keayuan keanggunan kesopistikated aku semua. Yea habis sebab dorang semua gilosss. Tak cukup napas weh nak gelak layan depaa.

When Alif arrived baru kami tiba tiba start cerita macam macam pasal sekolah. Kami semua anak polis. So kami membesar dalam satu rumpun kawasan yg sama dari tadika pun sama sama. Sedar tak sedar aku dah kawan dengan Fidok dah 22 tahun kot. Since we were neighbour dari baby.* Yang pasti Fidok lagi tua dari aku. * Tapi dia masih di Kem Cheras. Aku je dah pindah Kem Semenyih.

Jangan gelak eh. Aku pergi tadika dengan dia kot. Berjalan kaki bersama. Fidok kalau tak ingat aku duku kepala kau. Apa permainan kanak kanak yg kami tak pernah main sesama? Haha. Fidok pintu 6 aku pintu 3. Kalau boleh main beskal dari pintu satu sampai pintu 7 laju laju lepastu brek tak makan langgar tembok. Try lah !  Rindunya Kem Cheras :'( Weh seghonok weh. Rasa macam nak back to school. Nak jadi tadika balik. Hmphhh

Dari sekolah agama sampai sekolah tadika. Semua kawan kami sebut. Mazuin si cantik Hanif Ramlan Siti Hajar Norizuwan Nuri Hanani and ramai lagi kami cuba ingatkan balik.

Nuri Hanani ni special sebab
Kitorang ingat because of her unique and lovely name. Well opkos shes lovely tooo.

Btw Uda pun ada sebab Uda is just too sweet to be my partner ever !!

Boleh continue tak lepak lagi. Banyak lagi nak revise pasal childhood memory :')