Hello Kitty ♥

Thankyou ♥

Apr 12, 2013

Mama Pesan

Mama aku ade pesan "org lelaki ni memang camtu, mudah layan or mesra dgn pmpuan, tapi dlm hati dia tetap ade someone yg dia betul2 syg dan simpan nak buat bini, kita pmpuan kena terima hakikat"

Kata orang tua.
Kata seorang Ibu.
Kau pilih nak percaya atau simpan dan esok lupa.
Orang tua makan garam dulu dari kita.
Dia rasa dulu pahit hempedu baru kita cuba.
Hakikat itu lah pedih.
Pedih dia macam ni ha *tunjuk parut*

Syukurlah kalau hakikat itu kita terima dan memang dia yang terbaik.
Tapi kalau sebaliknya, terima jugalah hakikat itu.
Sebab Allah dah susun yang terbaik untuk kita.
Walau apa yang terjadi mesti ada hikmah.
Time will heal it.

*pana kalau dia masuk meminang, tinggal lah aku menjalani kehidupan seharian tanpa korang di sisi merengek rengek dekat aku minta jadi dokter love. Hmm Aku pandang memek, memek pandang aku*