Hello Kitty ♥

Thankyou ♥

Apr 8, 2013

If I Was Your Man

Berdebu berhabuk sangat. Takpe sebab tak ada orang peduli dah. Aku ss je tulis semua ni. Yeay.

Sebab nanti bila dah tua masa aku duduk rumah orang tua tua aku nak baca balik semua kisah pedih sedih bahagia ketawa menangis bersama ni sorang sorang. Sambil sebelah pegang ipad sebelah pegang napkin lap air mata.

Sebab kalau tulis dekat diari, nanti hilang. Sebab aku ni pelupa sebelum usia. *sigh* Tapi mampu ke aku ingat URL ni nanti?

Hai. Ramainya backstabber. Aku ingat aku je yang rasa pedih hulu hati dengan kawan backstabber..
Rasa macam nak bagi eskem tonyoh tonyoh kat kawan yang macam gunting dalam lipatan kain ni.

Kalau kau percaya qada' dan qadar. Kau akan rasa apa yang we olss rasa. Jangan nak percaya Karma je. Kalau bukan sekarang, 3 tahun lagi ke. 4 tahun lagi ke.

Kalau luka itu tak sakit.
Tak akan ada manusia yang menangis.
Kalau luka itu boleh sembuh tanpa meninggalkan parut.
Tak akan ada insan yang ingat bagaimana luka itu terjadi.
Kalau luka itu boleh baik tanpa perlu ubat.
Tak ada orang yang akan pergi mencari penawar.

To have you in my life is one of the precious moment until I felt so awkward when we meet.

I should stick with the one who love me.
Not the one whom I love, because at the end he walked away.

Chasing another girl to be his partner.
Exchange phone number. (biasa sangat)
Update list of whatsapp/line/bbm/viber contact.
Because you are good in acting lol.
You are sweet talker.
" I should buy you flower and hold your hands "
Well a guy will always be the iziyesssss person to move on.
Because they don't take all 'this' SERIOUSLY. Like 'SERIOUSLY'.
Haha *evillaugh*

Eh awak tu tak payah terasa sangat. Serba serbi ai cakap awak nak terasa sebab terlebih makan cili ke cemana?

Oh yela dalam laman sosial ini kita berhak bersuara dan menyatakan pendapat dan bla bla.

Ah. Facts memang selalu WIN.

You look silly when you act like  BMW *best man win*.

Eh abang yang Hipokrit hipokrit sangat tu nak pergi mana? Eh?
-baby dont cry , because he dont deserve your tears. *selfreminder*

Kenapa lah aku tulis semua ni ?
Aku tahu kalau aku 'hilang' kau tak akan cari.
Biarlah aku 'hilang' supaya aku tak rasa pedih luka dilukai.
Sebab aku pun dah hilang dari kau.
aku mahu tidur dalam senyuman yang panjang.
*monolog sendirian semasa tua*