Hello Kitty ♥

Thankyou ♥

Apr 9, 2013

Ex SKTC selepas 13 tahun

Penghujung Mac yang gembira
Bila dapat bertemu kawan sekolah rendah hoi !

Eeeee sweet sangat bila Nuri cakap dia ingat beg sekolah kita. Darjah 3 kot. Darjah 3 ye.
Tapi bila kita tanya ingat tak si polan bin si polan , sipi sipi je Nuri nak ingat. -..-.
Tapi Sebenarnyaa cerita dia Nuri tak ingat pun. Tapi nasib baik bawak Qila. Qila pun tak ingat Nuri. Nuri pun tak ingat Qila. -..- sangat haha. Tapi di maafkan sebab Nuri sekolah situ pun sampai Standard 3 je.

Dulu ai olss sekolah kat SKTC. So aku ni jenis yang senang ingat muka orang. Cuba bayangkan aku boleh cam sorang perempuan ni masa naik Lrt hari tuh. Aku ingat perempuan ni yang naik KTM last month dengan aku..

Even Afiq ex classmate masa Poli pun tak ingat aku. Padahal aku ingat kot Afiq dulu anak Cikgu Hasnah. Dia pengawas and kinda cute juga okay, chubby2 gitew. Hampeh sangat bila aku cerita lepas tuh dia langsung tak ingat aku.

Bila jumpa kesayangan waktu malam rasa macam sekejap sangat sangat masa itu berlalu dengan pantas pshhhh *bunyi halilintar* 13 tahun kot tak jumpa Nuri. !!

Sembang sembang dengan Nuri and Qila eh dah pukul 10 lebih.
Dua dua sangat soft spoken . Mula mula macam memalu. Yela ai kan pemalu kan Nuri. LOL. Aku je yang hard rock. Gelak pun kahkahkah bunyinyaa. Tak ayu langsung.

Eh tapi tadi Kak Wan kata aku ayu. Wiwiwiwiwiwiwiwiwiwi. Okay .

Nuri Hanani nama seindah wajah. Nyumsss sedap rasa macam nak makan.